Nu uita că există drepturi noi pe care ai obligația să le respecți:

dreptul de a fi uitat – cei care ți-au dat, la un moment dat, acces la datele lor personale au dreptul să ceară ștergerea lor;
dreptul la portabilitate – oamenii au dreptul să ceară ca datele lor să fie păstrate într-un format comun care poate fi transferat;
dreptul la obiecție – oamenii pot obiecta dacă nu sunt de acord cu folosirea datelor lor în anumite tipuri de campanii, cum ar fi cele de marketing direct.
MailChimp și GDPR

Cel mai folosit instrument de e-mail marketing din lume a făcut nenumărate referiri la noile reglementări. De exemplu, compania început să vorbească de GDPR încă din octombrie anul trecut, când a anunțat că va renunța la dubla procedură de înscriere în lista de e-mail-uri (double-opt-in), în toate regiunile în afară de EU. De ce? Citește explicația detaliată pe care au postat-o pe blogul lor.

Când eliberezi factură unei persoane fizice nu mai este nevoie să soliciți CNP-ul

Cum legislația fiscală nu mai prevede această obligație, nu e o problemă dacă renunți la solicitarea CNP-ului. Dacă îl intoduci în factura fiscală, riști să fii amendat de Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.